جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۹ اسفند ۹, دوشنبه

مقاله ی بخش غارنوردی فدراسیون برگزیده شد


دوشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۰۷:۴۵

یکی از دو مقاله ارائه شده توسط واحد تحقیق و پژوهش بخش غارنوردی (تالیف مهندس عباس توسلی) به بیست و نهمین گردهمایی علوم زمین برگزیده و ارائه شد.
واحد تحقيق و پژوهش يكي از واحدهاي پيش‌بيني شده در آيين‌نامه بخش غارنوردي كارگروه كوه‌نوردي است و آقاي مهندس توسلي طبق حكمي در ابتداي سال جاري به سمت مسئول اين واحد منصوب شده‌اند، در سرفصل بخش اول برنامه‌های این واحد مواردی از جمله:
تهيه بانك اطلاعات جامع غارهاي كشور و بكارگيري سيستم GIS در طبقه‌بندي و معرفي آنها، تهيه شناسنامه استاندارد جهت غارها، تهيه و تكميل شناسنامه غارهاي موجود و غارهاي اكتشافي، اولويت‌بندي مناطق اكتشافي جهت اكتشاف غارهاي جديد، اولويت‌بندي اكتشافي غارهاي شناخته شده، تقسيم‌بندي غارها، تشكيل كارگروه‌هاي تخصصي، بررسي‌هاي باستان‌شناسي و فرهنگي غارها، برنامه‌ريزي و تدوين دوره‌هاي تخصصي و آموزشي مرتبط با غارنوردي و اكتشاف، آموزشهای مرتبط با حفاظت و بهره برداری از غارها و شركت در سمينارها و كنفرانس‌هاي مرتبط پیش بینی شده است که در حال انجام هستند.
در همین راستا دو مقاله به گردهمایی علوم زمین ارائه گردید و مقاله آقای مهندس عباس توسلی (مدرس دانشگاه) برگزیده و ارائه شد. ضمن تبریک فراوان، برای ایشان آرزوی موفقیت روزافزون داریم.


عکس از : واحد روابط عمومی بخش غارنوردی- مهندس روشن امین نیا

هیچ نظری موجود نیست: